Monday, October 5, 2009

Check Point 1

CP 1 nie lokasinya kat tempat basikal. Tengok peta dari arah pintu masuk. Ke depan sikit dari pintu masuk, belok kiri. Napela masa saya masuk tadi tak tengok sekeliling. Kalau tak mesti senang aje, terus jer tuju. Nie dah ambil masa untuk tengok peta.

Bila saya menuju ke pintu masuk ade lorong kat belah kanan. Ha nie la kot lorong tu, tapi nape mala dan sapia tadi macam masuk kat jalan lain jer. Betul ke nie.

Kebetulan masa saya masuk lorong tu, saya ternampak 2 orang pengunjung tengah naik basikal. Ha kat situ kot. Baik saya pi tengok. Mudah2an jumpa. Saya teruskan perjalanan menuju ke atas. Di situ saya lihat ada basikal. Ha kat situ la, mana plak kotak oren tu. Ha ade pun kat hujung bangunan, mujur Nampak dengan jelas. Kalau disoroknya jenuh nak cari.

Lepas saya stepler di kotok pertama, saya meneruskan perjalan menuju ke CP 2 di Surau.

No comments: