Monday, October 19, 2009

BENGANG

Hari nie aku bengang nak kerja. Tak de mood langsung. manakan tidak, bos aku leh kata aku slow buat kerja2 yg diberi. Dah tua, tak ingat kerja2 tu dia bg kat org lain. Last minit aku yg kena buat. Klu aku tak buat tu alamat tak siap lg la. Dah org yg dia bg tu asik menular je, mana nak siap. mentang2 la dia dok usung bos ke sana kesini. Bodeklah selagi boleh bodek.

Memang jenis aku nie tak suka membodek. Klu bg keja aku buat, kalu nak ngipas2 nie bukan cara aku. Kalau org tak suka pun aku nak buat cam ne. Hidup biarlah dengan cara yg betul. Kalau dah rezeki tu tak ke mane.

2 comments:

kakkoi6779 said...

Ina Cute, orang Johor bab kipas mengipas nie tak main lee. kita guna aircond la.

WARNA WARNI KEHIDUPAN said...

betul tu kak. Ngipas nie buat mata pedih aje. Tp krn sebab tu hati jadi pedih